10 / 10
از 1 کاربر

فیلتراسیون میکروپور Mikropor

فیلتراسیون میکروپور Mikropor کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد چون به منظور حذف ذرات معلق در سیالات درون ماشین آلات مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروشگاه مکانیکا توانسته به منظور پاسخگویی به سفارشات مشتریان، انواع فیلتراسیون میکروپور را در لیست دستگاه های فیلتراسیون به فروش برساند. در همین راستا، به صورت اختصاصی به معرفی و کاربرد قطعات فیلتراسیون Mikropor می پردازیم. صاحبان صنایع نسبت به کاربرد میکروفیلترها در مسیر تولید هوای فشرده آگاه هستند چون نصب فیلتراسیون مانع از فرسایش بیش از حد قطعات و تجهیزات به کار رفته در سیستم های کمپرسور هوای متراکم می شود. در دهه های اخیر بیشتر شاهد به کارگیری انواع کمپرسور اسکرو و پیستونی با ظرفیت متفاوت جهت تولید هوای فشرده در صنایع مختلف می باشیم چون با بهره گیری از چنین قطعاتی توانسته اند به میزان قابل توجهی از هزینه های جانبی در حوزۀ تولید محصولات صرفه جویی نمایند. استقبال از خرید فیلتراسیون میکروپور به دلیل تنوع مدل و سطح کیفیت خروجی آنها می باشد.

مشخصات فنی فیلتراسیون میکروپور

به طور کلی نصب انواع فیلتراسیون میکروپور به دلیل حذف ناخالصی های موجود در سیالات گازی شکل و مایعات می باشد. گرد و غبار، ذرات معلق روغنی و چرب از جمله ناخالصی های موجود در سیالات به شمار می رود. جهت افزایش سطح کیفیت هوای فشرده در قسمت خروجی سیستم های کمپرسور همچون کمپرسور اسکرو اقدام به خرید فیلتراسیون Mikropor و دیگر برندها می نمایند. انتخاب برند و مدل میکرو فیلتر به عوامل متعددی همچون مشخصات فنی فیلترها و کیفیت آنها بستگی دارد. در حال حاضر توسط شرکت Mikropor، انواع فیلتراسیون میکروپور از جمله فیلتر میکروپور G، HG، HGH، F (مدل فلنجدار)، G-MSS یا آنتی باکتریال و ... تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

در نتیجه مهندسین در صنایع مختلف تلاش می کنند متناسب با سیستم های کمپرسور اسکرو و کمپرسور پیستونی از مناسب ترین قطعات فیلتراسیون میکروپور استفاده نمایند. در مطالب فوق بیان نمودیم شرکت میکروپور توانسته انواع فیلتراسیون میکروپور را در سری های مختلف تولید و عرضه نماید. به عنوان مثال فیلتراسیون میکروپور G در مدل های مختلف و با مشخصات فنی متفاوت تولید می شود. سایز اتصالات، ظرفیت جریان عبوری، مدل المنت و ابعاد بدنه برخی از مؤلفه های اصلی جهت تهیۀ جدول مشخصات فنی انواع فیلتراسیون میکروپور در سیستم های کمپرسور پیستونی و اسکرو به شمار می روند.

فیلتراسیون میکروپور Mikropor

خرید انواع فیلتراسیون میکروپور

کلیۀ سیالات مایع و گاز به صورت طبیعی متشکل از درصد قابل توجهی آلودگی و ذرات معلق مایعات روغنی و چربی هستند. در این صورت خرید فیلتراسیون میکروپور و هر برند دیگری، می تواند بهترین راهکار برای حذف آلودگی ها، افزایش کارایی کمپرسور هوا و حفاظت از ماشین آلات مصرف کنندۀ هوای فشرده در صنایع مختلف محسوب شود. استفاده از هوای عاری از آلاینده و گرد و غبار می تواند بازدهی قسمت خروجی سیستم های کمپرسور هوا را افزایش دهد. در همین راستا نسبت به خرید فیلتراسیون Mikropor یا همان قطعات میکروفیلتر هوای کمپرسور در تجهیزات کمپرسور توجه ویژه می شود.

شرکت Mikropor در کشور ترکیه راه اندازی شده است و به عنوان یکی از مراکز اصلی تولید کنندۀ واحدهای تصفیه هوای کمپرسور در سطح بین المللی شناخته می شود. کیفیت بالا و قیمت ارزان از عوامل اصلی استقبال از خرید فیلتراسیون میکروپرو در ایران محسوب می شود. میکرو فیلتر روغن گیری کمپرسور از جمله انواع فیلتراسیون میکروپور با عملکرد بالا شناخته می شود و جهت فرآیند فیلترینگ هوای فشرده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

از مشخصات فنی بارز میکروفیلترهای میکروپور می توان به داشتن المنت های قابل تعویض، بدنه از جنس آلیاژ آلومینیوم و پوشش رنگی اپوکسی جهت جلوگیری از خوردگی دستگاه، قابلیت حذف ذرات آلاینده به مقدار 0.01 میکرون، تجهیز بودن به شناور محافظ استاندارد جهت فرآیند تخلیۀ خودکار آلاینده، تجهیز بودن به نشانه گر عمر و میزان مصرف فیلتر، ظرفیت دبی ورودی و خروجی میکروفیلتر بر اساس متر مکعب، حداکثر فشار کاری و تعیین نوع مواد جذب کننده اشاره نمود.

قیمت فیلتراسیون Mikropor

هر کدام از پارامترهای مذکور در پاراگراف بالایی بر روی قیمت فیلتراسیون میکروپور تأثیرگذار خواهد بود. در نتیجه زمان خرید انواع میکروفیلتر Mikropor باید به طور دقیق مشخصات فنی مندرج بر روی بسته بندی، محصولات و یا کاتالوگ محصول مطالعه گردد. البته أخذ مشاوره از سوی کارشناسان فروش مجرب فروشگاه مکانیکا می تواند یکی دیگر از راهکارهای مؤثر در راستای خرید تجهیزات اصل و با کیفیت می باشد. بدون شک انتخاب و نصب فیلتراسیون میکروپور استاندارد می تواند صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های نگهداری و سرویس سیستم های کمپرسور هوای فشرده بوجود آورد.

سهولت در نصب و راه اندازی، رعایت اصول استاندارد جهانی در طراحی و ساخت انواع فیلتراسیون میکروپرو، قابلیت نصب بر روی کلیۀ کمپرسورهای اسکرو با ظرفیت متفاوت، وزن سبک، تجهیز بودن به المنت میکروفیلتر، تعویض سریع و سهل میکروفیلتر، تجهیز بودن به اتودرین یا همان شیر تخلیه اتوماتیک، جلوگیری از افت فشار کم و داشتن گارانتی از مهم ترین عوامل تعیین کنندۀ قیمت فیلتراسیون میکروپور محسوب می شود. بدون شک مهندسین با کسب دانش کافی نسبت به مشخصات فنی انواع میکروفیلتر Mikropor، مناسب ترین و کاربردی ترین فیلتراسیون و تجهیزات جانبی سیستم کمپرسور اسکرو هوای فشرده را تهیه می نمایند. بدیهی است تجهیز نمودن ماشین آلات به سیستم هوای فشرده، می تواند اجرای برخی از فعالیت های مکانیکی را تسریع ببخشد و در نتیجه هزینه های تولید محصولات را کاهش دهند. جهت خرید انواع فیلتراسیون میکروپرو با قیمت ارزان همراه با گارانتی، می توانید از طریق فروشگاه مکانیکا اقدام نمائید. این مجموعۀ با سابقه و فعال همواره آمادۀ عرضۀ قطعات و دستگاه های اورجینال در تهران و شهرستان ها می باشد و شما را در انتخاب و خرید همراهی کنند.

ثبت نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :